مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

وعده‌ تخلف‌ناپذیر الهی- جهان منجی میخواهد

ناآرامی و تعارضات حل نشده در جامعه، خشم، خشونت و عصبانیت روزافزون را درپی خواهد داشت و منجر به بی‌تفاوتی مردم به رنج و احساسات یک‌دیگر می‌شود. این ناتوانی در همدلی با دیگران، باعث می‌شود که افراد فقط به خودشان فکر کنند و حتی در مواقعی که طرف مقابل به شدت تحت فشار قرار گرفته است، به احساسات او حساس نباشند. با این حال، اگر قوه عاقله‌ حکمرانی سریعا به درگیری‌ها توجه کند و آنها را حل و فصل نماید، به مرور جامعه به بلوغ می‌رسد و با رواج عشق و مهربانی، مردم یاد می‌گیرند که نسبت به احساسات یکدیگر حساس باشند.

در واقع ما نیاز داریم تا با هم شادی کنیم و با هم غصه بخوریم؛ به همدیگر محبت کنیم؛ با هم بخندیم و با هم گریه کنیم. نه آن که برخی هر روز فقیرتر و عده‌ای هر روز بر سرمایه‌شان افزوده شود و همسایه از همسایه خبر نداشته باشد.

پس، ما با ایمان و عقیده روزی را انتظار می‌کشیم که وقتی افراد با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند، دوستی، همدلی و عشق میان‌شان جریان داشته باشد.
ما منتظریم؛ منتظر تحقق وعده‌ تخلف‌ناپذیر الهی برای ظهور یک منجی. برای روزهایی که قرار است دنیا شکل دیگری باشد و با مراقبت از یکدیگر، زخم‌های عمیق عاطفی بهبود یابد و افراد آرام و یکنواخت به سوی بهتر شدن پیش بروند.

#منجی  #جهان_منجی_میخواهد
#المنقذ  #savior

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.