مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

تلاش مخالفان مهدویت

منکران مهدویت

مخالفان تفکر مهدویت با شیوه های مختلفی با نظام مهدوی میجنگند و تمام تلاش و همت خود را بسته اند که این جامعه مهدوی را نابود کنند و یا اگر توان نابودی آن را نداشتند حداقل بتوانند آن را به تسلیم و سلطه خود در بیاورند و هر گونه تفسیری خواستند از این دین به مردم ارائه نمایند.

در زمینه امامت حضرت مهدی (علیه السلام) و حکومت جهانی ایشان بعد از ظهور آن حضرت ، به دلیل احساس خطر نسبت به این حکومت و طولانی شدن زمان غیبت آن حضرت مخالفان ایشان دست به مقابله زده اند از جمله اینها عبارت است از ؛

  1. انکار میلاد آن حضرت و شبهه در این وارد میکنند که اصلا ایشان فرزندی به نام مهدی نداشته اند . جواب این شبهات در سایت موجود است و من اشاره به اینها نمی کنم.
  2. آنها تلاش خود را بسته اند که آن حضرت را دستگیر کنند و اعدام نمایند و میگویند ما صلاح های مجهزی داریم و تهیه کرده ایم تا همین که مهدی ظهور کرد او را نابود کنیم. ولی این افراد از این غافلند که زمان ظهور حضرت این سلاح های دنیایی از کار میفتد.
  3. ادعاهای دروغین بابیّیت و نیابت . که در قسمت مدعیان دروغین در سایت به این افراد پرداخته شده است.
  4. ادعای مهدویت که در کشورهای مختلف جهان این ادعاها صورت میگیرد که این افراد خود را نائب خاص حضرت یا در بعضی موارد خود حضرت معرفی کرده اند که ما باید آگاه باشیم تا گرفتار این افراد شیاد نیفتیم.
  5. مبارزه با مراجع تقلید و روحانیت شیعه به علت نیابت عام از طرف آن حضرت.

این ها نمونه هایی از تلاش مخالفان و دشمنان مهدویت برای قطع رابطه منتظران با آن حضرت میباشد و دشمنان داخلی و خارجی تلاش خود را برای براندازی این حکومت اعلام کرده اند و در مرحله عمل هم تلاش میکنند.

لذا بر ما لازم است وبژگیهای امام زمان خود را به طور عام و خاص بیاموزیم تا از افادن در دام صیادان شیاد و مدعیان دروغین مهدویت مصون باشیم.
منبع برای مطالعه بیشتر در مورد مباحث مهدویت : کتاب مکیال المکارم ، مرحوم آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی مشهور به فقیه احمدآبادی ، مترجم سید مهدی حائری قزوینی ، ناشر ایران نگین

 

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.