مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

امام زمان(عج)التماس دعا دارد!!

آقایى که زیاد به مسجد جمکران مى رود، مى گفت: آقا(حضرت غائب ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ) را در مسجد جمکران دیدم، به من فرمود: به دل سوختگان ما بگو براى ما دعا کنند، و یک مرتبه از نظرم غائب شد، نه این که راه برود و کم کم از نظرم غائب شود!
همین آقا هفته ى قبل از آن هم، حضرت را در خواب دیده بود. ولى افسوس که همه براى برآورده شدن حاجت شخصى خود به مسجدجمکران مى روند، و نمى دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایى از آنها دارد که براى تعجیل فَرَج او دعا کنند!
همین آقا هفته ى قبل از آن هم، حضرت را در خواب دیده بود. ولى افسوس که همه براى برآورده شدن حاجت شخصى خود به مسجدجمکران مى روند، و نمى دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایى از آنها دارد که براى تعجیل فَرَج او دعا کنند!
چنان که به آن آقا( شیخ ابراهیم حایرى ـ رحمه اللّه ـ در حال اعتکاف در مسجد کوفه) فرموده بود: اینها که به این جا آمده اند، دوستان خوب ما هستند، و هر کدام حاجتى دارند: خانه، زن، فرزند، مال، اداى دین؛ ولى هیچ کس در فکر من نیست!
آرى، او هزار سال است که زندانى است، لذا هر کس که براى حاجتى به مکان مقدّسى مانند مسجد جمکران مى رود، باید که اعظم حاجت نزد آن واسطه ى فیض، یعنى فَرَج خود آن حضرت را از خدا بخواهد.

درمحضربهجت نکته۱۷۶

 

اشتراک گذاری
2 دیدگاه ها
  1. گمنام می گوید

    خواهشمیکنمبااینیکیکارینداشتهباشیداگربدانیچندنفرازملتایرانراانتخابکردهچکارمیکردیقسممیخورمخودکشیمیکردیمخصوصابدانیانافرادچهکسانیهستن

  2. گمنام می گوید

    اقا خواهش میکنم چنان قدرتی درتوانم بذارید ک کوچکترین خدمت گذار سربازات باشم از همین حالا شروع کنم توهرسختی برای شما واهلبیت وقرآن روزی هزاربارجان بدم تابتونم درراهی قدم بگذارم ک باعث بشم ک به یاری خدا وامام زمان بتونم در هر شرایطی ک هستم فکرم اماده سازی ظهور باشه ودراین راه به وسیله ایت الله بهجت ک حس میکنم روح بزرگوارشون خیلی داره کمک میکنه به همه ما ولی یکسری ادما چ خوب چ بد هرکدام دارن اب تواسیاب دشمن میریزن فقط اینو میدونم ک ایت الله بهجت بالاتر از یک روحانی بود جز انبیا واولیای خدواند هستند ک اگه دنبال راهش باشیم راه ظهور برای ما باز می شود خداوندا تواین مسیر روشن یاریم فرما تا بتونم دینی ک به گردن دارم ادا کنم شده خونه به خونه مسجد به مسجد شده برم میرم تا ایت الله بهجت رو به همه بشناسونم وبگم این واقعیت رسیدن به خدا وامام عصروزمان وقرآن فقط دراین بزرگترین گنج معنوی قرارداشته وما این همه بیخبر بودیم که خدا چ برکتی به ماداده آب در کوزه وماتشنه لب میگردیم خدایا کمکم کن تا اخرین قطره خون دراین راه کم نیارم

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.