مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۸۸. ادعای سامر ابوقمر ۲

مدعیان دروغین مهدویت

سامر ابوقمر در منطقه «الزرگه» عراق نقطه ای را انتخاب کرده و منزل بسیار بزرگ و مجللی را در زیرزمین -به گونه ای که به کاخ شباهت بیشتری دارد- احداث می کند و شروع به فعالیت دوگانه ای می نماید. او از یک سو مراسم خاص مذهبی که به رفتار دراویش شباهت هایی داشته راه می اندازد و بعنوان «امام زمان» از دو قبیله یادشده و عناصر دیگری که اغفال شده اند، بیعت می گیرد و از آنان می خواهد در راه او سختی ها را تحمل نمایند.

از سوی دیگر پلیس نجف در طی عملیاتی برخی از طرفداران او را بازداشت می نماید و در بازجویی از افراد دستگیرشده متوجه می شود که آنان قصد دارند در روز هشتم محرم به نجف حمله نمایند و در نظر دارند با استفاده از امکانات حرم حضرت امیرالمومنین علیه السلام کار خود را گسترش دهند. یکی دو نفر از اعضای پلیس از دستگیرشدگان می خواهند که جای «امام زمان»! را به آنان نشان دهند. بعد وارد منطقه محل سکونت رهبر گروه «جندالسماء» می گردند و مشاهده می کنند که در یک سالن نسبتا بزرگ فردی در میان ایستاده و عده ای دور او می چرخند و به تکرار می گویند: «بایعتک یا حجه»!

دولت با استفاده از نیروهای موجود عملیات خود را در صبح روز هشتم محرم آغاز می کند و تا پایان روز نهم این ماه موفق به انهدام کامل این جریان منحرف و وابسته می شود. (ر.ک: روزنامه کیهان، دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵)

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.