مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

نیروی نظامی دولت حضرت مهدی

IMG_20160601_182335

با ظهور حضرت مهدی(عج) نبرد بین حق و باطل که از اول خلقت انسان ها در جریان بود به اوج خود می رسد. یکی از کارهای که آن بزرگوار برای پیشبرد حق و ریشه کن کردن باطل انجام می دهد نبرد نظامی است.
داشتن نیروی نظامی مقتدر مبتنی بر دو عنصر نیروی انسانی قوی و با ایمان و تجهیزات برتر و مدرن می باشد. اگر در نظر بگیریم حضرت در عصر کنونی ظهور کنند و در حال حاضر بالاترین و مدرن ترین سلاح بشر را هم سلاح اتمی بدانیم، ایشان چگونه به مبارزه با آنان قیام خواهند کرد.
برای یافتن این پاسخ دو فرض قابل تصور است. اول اینکه بگوییم با ظهور حضرت، تمام سلاح های مدرن بشری از کار خواهند افتاد و اساسا نبرد نظامی وجود ندارد و ایشان از قدرت منطق و موعظه وارد می شوند و دوم اینکه آنها باقی هستند و حضرت نیز با سلاح به مقابله آنها می روند.
به نظر می رسد فرض اول مردود است. بله حضرت مهدی علیه السلام در ابتدا با منطق صریح و روشن وارد می شوند و به اصلاح گری و دعوت به حق می پردازند ولی در جایی که این روش سودی نبخشید در مقابل زور گویان از قدرت شمشیر استفاده خواهند کرد. حال کیفیت سلاحی که حضرت در مبارزه با دشمنان و نابودی آنها استفاده می کنند خیلی برای ما واضح نیست. تنها می توان گفت سلاحی که حضرت در اختیار دارند یک سلاح برتر است. ولی آیا این سلاح چیزی همانند یک« اشعه مرموز و مجهول» است که کاربرد آن ماورای سلاح های کنونی است که می تواند همه آنها را خنثی کند و یا چیز دیگری مانند یک تاثیر روانی که قدرت فکر کردن را از آنها می گیرد و … خیلی برای ما مشخص نیست.

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.