مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

پیامبر (صلی الله علیه و آله )عامل وحدت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خدا را شاکریم که از امت پیامبری هستیم که قرآن در باره  او  میفرماید:رَحْمَهً لِلعالَمین است.خداوند او  را فرستاد تا رحمتی برای همه عالم باشد(انبیاء۱۰۷)
 پیامبری که مبین آیات قرآن بود و زندگی  خود را در راه  فراگیر شدن قرآن در جامعه  و کلمه حق در طبق اخلاص  گذاشت.قرآنی که تا قیام  قیامت, برای  هر  مرد  و زنی چراغ راه است.و این  روزها که فتنه های  داخلی و خارجی زیاد شده اند، با آیات قران و محور قراردادن پیامبر(صلی الله علیه و آله)  میتوان از فتنه ای ک  با شعار برائت بر سر زبانهاست،رهایی  یافت.
قرآن می فرماید: راه ها که زیاد شد، جمعیت ها هم متفرق می شوند. (انعام/۱۵۳)
یعنی تا وقتی رهبر یکی باشد، همه در یک راه هستند ولی وقتی راه ها زیاد شد، مردم هم متفرق می شوند و چند دستگی به وجود می آورد. یعنی عامل تفرقه راه ها و خطوط متعدد است .

حَبْلُ اللَّهِ قرآن و رهبر الهی و ایمان است. قرآن می گوید: تفرقه همیشه توسط ابرقدرت ها است. تفرقه به وجود می آورند تا بتوانند مردم را به استضعاف بکشانند. مثل قصه ی پدری است که وقتی یک چوب را به فرزندش داد، فرزند توانست آن را بشکند ولی وقتی یک دسته چوب را به او داد نتوانست بشکند. بعد به آن ها گفت: اگر تنها باشید شکست پذیر هستید ولی اگر با هم باشید، هرگز نخواهید شکست
اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.