مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

«گسترش اسلام در کل جهان»ادیان در عصر ظهور۴۰

«گسترش اسلام در کل جهان»ادیان در عصر ظهور۴۰

در بخش های قبلی از اقبال عموم مردمان جهان به اسلام در عصر ظهور سخن گفته شد. آری در این ایام مبارک همگان از خان گسترده قرآن بهره می برند و چهره حقیقی اسلام برای آنها نمایان می شود. تبلیغات سوء دشمنان پایان می پذیرد و زیبائی و جمال حقیقی دین ما ـ که سالها در پرده تزویر برخی برای عموم نامسمانان ناپیدا و نهان بود ـ هویدا و آشکار می گردد. این مساله در روایات زیادی مورد تاکید قرار گرفته است که برخی از آنها بیان می شوند:

امام صادق علیه السّلام مى‏فرماید: «وقتى قائم ما قیام کند. اهل هیچ دینى باقى نمى ‏ماند مگر این‏که اظهار اسلام مى‏کنند و با ایمان مشهور و معروف مى‏ گردند»[۱]«تا هرکجا که تاریکى شب وارد شود، دین اسلام نفوذ خواهد کرد»[۲]«همه ادیان و مذاهب از روى زمین برداشته مى‏شود و جز دین خالص باقى مى‏ماند».[۳]

البته چنانچه در بخش های قبل بیان شد این روایات دلالت بر «غلبه اسلام» و تبدیل شدن مسلمانان به اکثریت قریب به اتفاق دارند نه «نابودی شرک» و از بین رفتن کامل سایر ادیان. در تعابیر عرفی رایج است که به اکثریت، «تمام» اطلاق می شود؛ مثلا گفته می شود «تمام مردم قم شیعه هستند» در حالی که ممکن است اقلیت ناچیزی از سایر مذاهب نیز در این شهر وجود داشته باشند.

[۱] ارشاد مفید، ح ۲، ص ۳۸۴.

[۲] منتخب الاثر، ح ۵۷، ص ۲۱۲.

[۳] یوم الخلاص، ح ۲، ص ۶۴۹.

اشتراک گذاری
1 دیدگاه
  1. m می گوید

    برخلاف باورهای ساده لوحان و نااگاهان ۵۷ که اسلام را تنها راه نجات بشریت از استبداد و ظلم، و زمینه ساز ظهور میدانستند، از امام زمان خبری نیست و اسلام بی صاحب، ابزار نیرومند قدرت مطلق و مرگبار عده ای زیرک شده که با نام خدای بی تفاوت به جنایات و ظلمهای بیشمار مدعیان اسلام ناب، بر مردم خدائی میکنند. گسترش اسلام ایرانی در جهان بمعنی گسترش ظلم و خط بطلان بر ادعای اسلامگرایان در رهایی انسانها از چنگال طواغیت است. اسلام اهریمنی طالبانی موجب نابودی امنیت و امید، و زوال شرافت و معرفت، و تقویت فرومایگی و جهالت و اطاعت بلاشرط در اعمال متضاد با فطرت الهی و انسانی است. دروغ و فریب و خیانت و خشونت از صفات اهریمنی است و اسلام سیاسی و حکومتی الوده به این صفات نمیتواند ماهیت الهی داشته باشد و هرکس انرا حمایت کند، در اتش دوزخ مخلد خواهد بود مگر انکه در جهت اصلاح با ان همکاری کند.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.