مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

واکسینه کردن خانواده و جامعه از دام جریانات دروغین

ما در گروه منجی دوازدهم از تیرماه ۹۱ در فضای مجازی در زمینه مهدویت  فعالیت داریم و هم اکنون بیش از  دو سال است که در سایت و شبکه های اجتماعی در مورد مدعیان دروغین مهدویت و خصوصا جریان احمدالحسن(مدعی دروغین یمانی) تولید و نشرمحتوا می نماییم.

بسیاری  از کاربران پس از نشر محتواهای “نقد مدعیان دروغین” سوال می کنند که چرا به این موضوعات می پردازید؟ و شما این افراد را بزرگ می کنید و …
ضمن اینکه بارها در مطالب خود اشاره داشته ایم که هدف ما واکسینه کردن و آشنا نمودن مخاطبان به جریانات انحرافی و دروغین است و در مقابل با معرفی درست از مهدی باروی سعی داریم مهدی یاوری را ترویج دهیم و  با مهدی ستیزان مقابله کنیم که حقیقتا مدعیان دروغین مهدویت مهدی ستیزانی هستند که جامعه ی متدین را از دین و دیانت جدا میکنند.

از طرف دیگر بعضی از کاربران به محض منتشر شدن محتواهایی علیه جریانات دروغین، سوالات و گفتارهایی در خصوص برخورد با فریب خوردگان و انصار و اعوان جریانهای دروغین مانند احمد بصری دارند.
پیشنهاد و خواهش داریم چنانچه  آگاهی کامل نسبت به این جریان ندارید به هیچ عنوان وارد گفتگو  با مبلّغانشان نشوید که نیرنگ و خدعه ایشان فراوان  است و با در هم پیچیدن مشکلات و مسائل مختلف جامعه سعی در همراهی شما و سپس دعوت به احمدالحسن و مابقی ماجرا…. .

یک سوال :راه نجات افرادی که در  مواجهه با جریان احمدالحسن  هستند چیست؟

اشتباه ما اینست که در مواجهه با چنین جریاناتی  مثل جریان احمدالحسن ،به جای واکسینه کردن همیشه دنبال درمانیم..
اما آیا وقتی متوجه سرطان شویم  باز هم راه درمان مناسبی هست؟!…
خانواده به عنوان مهمترین عنصر تربیت انسان بیشترین اثر رو در ایفای نقش پیشگیری در ابتلا به چنین مسایلی دارد.
بعد از خانواده سازمانهای فرهنگی و هیئات و مساجد و … نقش تکمیلی در این باره دارند و اگر نگوییم وجودشان به اندازه نهاد خانواده حائز اهمیت هستند، کمتر هم نیست.

سایت ما: monji12.com
اینستاگرام: instagram.com/monji12info
توییتر :https://twitter.com/monji12info
شبکه های پیام رسان: monji12@
منجی اَپ: https://monji12.app

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.