مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

رسوا شدن پیروان و اتباع احمد بصری در اجتماع پیاده روی عظیم اربعین

رسوا شدن پیروان و اتباع احمد بصری در اجتماع پیاده روی عظیم اربعین

در روایت آمده  امام زمان صلوات‌الله‌علیه) که ظهور فرمود، می‌فرماید: «أَلا یَا أَهلَ الْعَالَم» و پنج جمله میگوید و خود را معرفی میکند. در سه جمله از این جملات خود را فرزند کسی معرفی میکند که او را تشنه کام کشتن، او را برهنه روی خاک افکندند،و او را از روی کینه توزی پایمال کردند. در هر جمله نام حسین(ع) را می برند…(۱)

گویی در زمان ظهور همه ی عالم نام حسین، راه حسین، منش حسین و غم و روضه حسین علیه السلام را میشناسند که دوازدهمین امام خود را با جملاتی به جهانیان معرفی میکند که صدای او را بدون هیچ واسطه ای همه ی عالم می شنوند.

اجتماع عظیم راهپیمایی امسال  و سالهای گذشته و ان شاء الله آینده به گونه ایست که اگر تمام رسانه های ضد دین بخواهند اخبار آن را پوشش ندهند، باز هم در سر تا سر عالم پیام این اجتماع عظیم به گوش و چشم جهانیان خواهد رسید و شعار #حب_الحسین_ یجمعنا در عمل ثابت خواهد شد.
اگر خوب نگاه کنیم در فضای رسانه ای خواهیم دید; چه رسانه و گروههایی با حرکت عظیم و وحدت آفرین اربعین موافق یا مخالفند. عده ای خالصانه هر آنچه در توان دارند، در راه حسین(علیه السلام) تقدیم میدارند و عده ای با خود نمایی مردم را دعوت به خود می کنند و عده ای برای پرت شدن اذهان عمومی از  این حرکت عظیم، هر آنچه را بتوانند دستمایه قرار می دهند تا به مقاصد خود برسند.

اما نباید غافل شد که ندای وحدت آفرین نام اباعبدالله (علیه السلام) طرف دیگری نیز دارد و آن رسوا شدن منافقین و مدعیان دروغینی است که خدا در این ایّام رسوایشان کرد.

نمونه این رسوایی روز جمعه، چهارم آبان ۱۳۹۷ مصادف با ۱۶ صفر ۱۴۴۰در موکب(عمود ۵۱۹) منتسب به جریان ضد شیعی احمد بصری اتفاق افتاد:
پیروان تفرقه افکن مدعی یمانی از پاسخ به چند سؤال دختران دانشجو درماندند و با اهانت به دختران شیعی چادر از سر ایشان کشیدند که بدنبال آن این موکب در ساعت ۱۸:۳۰  توسط استخبارات عراق بسته شد.

بیدار باشیم; این اولین رسوایی نیست! مکرر رسوا شده اند، اما از بی اطلاعی مردم و جادوی رسانه استفاده می کنند و با مظلوم نمایی و ترفندهای جدید دامهایشان را میان مردم می گسترانند.

پی نوشت:
۱)زمانی که حضرت قائم(عج) ظهور می‌کند، [کنار کعبه] ما بین رکن و مقام می‌ایستد و پنج ندا می‌دهد:
ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم؛ آگاه باشید ای جهانیان که منم امام قائم.
ألا یا أهل العالم أنا الصمصام المنتقم؛ آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.
ألا یا أهل العالم إن جدّی الحسین قتلوه عطشان؛ بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.
ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام طرحوه عریانا؛ بیدار باشید ای اهل عالم که جدّ من حسین را برهنه روی خاک افکندند.
ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام سحقوه عدوانا؛ آگاه باشید ای جهانیان که جدّ من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند»
‏کتاب إلزام الناصب فی إثبات الحجه الغائب (عج)‏، ج ‏۲، ص ۲۳۳، بیروت، مؤسسه الأعلمى‏، چاپ اول‏، ۱۴۲۲ق.

قطعه ای از سخنرانی آیت الله بهجت(ره) در خصوص پنج ندای امام زمان(عج) و شنیدن این ندا در همه ی عالم را اینجا دانلود کنید.

 

اشتراک گذاری
1 دیدگاه
  1. سعید بهرامی می گوید

    احسنت و درود بر شما حاج آقای رحیمی.متن عالی بود.منتها پیروانش اینقدر پر رو تشریف دارند که میگن تهمته.کاش چند تا از تصاویر تخته سدن موکبشون میذاشتین.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.