مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

مواظب سامری ها باشیم

تمام مشکلات ما بخاطر دور شدن از فرهنگ قرآن است. اگر به داستان حضرت موسی (علیه السلام) که در قرآن از سوره بقره تا جزء سى ام ذکر شده است بنگیریم، یکی از نکات مهمی که باید هوشیارمان کند این است که راه برخورد حضرت موسی(علیه السلام) با فرعون، هامان، قارون و سامرى را به ما نشان می دهد. مى خواهد مغز و ذهن مسلمانان را با تکرار داستان حضرت موسى (علیه السلام) نسبت به حکومت ظالم  و سامری ها بدبین کند و اگر مانند اینها در جامعه اسلامی بوجود آمد، بر شما وظیفه و واجب است که آن را در هم بشکنید.

این ذوق و سماع ما مجازى نبود
این شوق و طرب که مى کنیم بازى نبود

با بى خبران بگو که اى بى خردان
بیهوده سخن به این درازى نبود

ماجرای  سامرى که مرتب  قرآن تکرار مى کند، مى خواهد به ما یاد بدهد که بر شما واجب است با فرهنگ هاى انحرافى مبارزه کنید. جریان های انحرافی که یکی از آنها جریان یمانی است این روزها با مخلوط کردن روایات (که شناختش کار هر کسی نیست) عموم کاربران در فضای مجازی را  تحت عنوان دعوت و ظهور کرد و غیره شیعیان و دوست داران امام مهدی(عج) را  به شخصی دعوت می کنند که هیچ سنخیتی با سادات و فرزندان پیامبر(ص) نداشته اما خود را سیّد معرفی میکند و بجای ۱۲ امام ۲۴ مهدی داریم و صدها ادعای دروغ دیگر، اما نزدیکی و سنخیت این شخص با وهابیت و روایات اهل سنت و بعثی های عراق  اینقدر  زیاد است که میتوان این ضرب المثل را برایش بکار برد:
“قسم حضرت عباس را باور کنم یا دم خروس را..؟! ”

فعّالان مجازی و شیعیان و دوست داران اهلبیت(علیهم السلام) نباید ساکت باشند، بلکه باید موسى وار با فرهنگ هاى سامرى ساخته شده مبارزه کنند. سامرى قابل خرد شدن است، ولى قرآن و فرهنگ قرآن و روایات اهلبیت(علیهم السلام) خرد نمى شوند.

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.