مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

مدعی دروغین مهدویت در حال لشکر سازی است!

 مدعی دروغگو

عبدالرحمن بن کثیر گوید که امام صادق علیه السلام  درباره آیه«أتی امرالله فلا تستعجلوه» فرمود: منظور امر ما است. خدای عزوجل امر نموده که برای تحقق آن شتاب به خرج ندهیم. خداوند آن را با سه لشگر یاری خواهد کرد؛ ملائکه و مومنین و رعب… / بحار الانوار۳۵۶/۵۲.

این حدیث اشاره به این دارد که در مسائل ظهور شتاب زده عمل نکنید و ظهور حضرت نیاز به افرادی ندارد که قبل از ظهور برای حضرت لشگر جمع آوری کنند. زیرا مؤمنینی هم که به یاری حضرت می شتابند بدون هماهنگی قبلی خواهد بود. امام باقر علیه السلام فرمود:
در حالیکه جوانان شیعه در پشت بام های خود در خوابند٬ ناگهان در یک شب بدون مواعده قبلی(توافوا إلی صاحبهم فی لیله واحده علی غیر میعاد) در مکه نزد صاحب خود جمع می شوند مانند ابر پاییزی از قبیله ها./ غیبت نعمانی٬ ص۱۷۰. بحار الانوار ۲۳۹/۵۲. بشاره الاسلام ص ۱۰۳.
بنابراین سخن و ادعای احمد الحسن مبنی بر وظیفه لشگر سازی برای حضرت حجت ع دروغی آشکار است زیرا تمامی روایات٬ ظهور را مانند قیامت٬ ناگهانی توصیف کرده اند.

حال سوال میکنند که میخواهیم بدانیم احمد الحسن کیست؟
پاسخ: فرقه انحرافی احمد الحسن، یکی از قطعات پازلی است که غرب جهت مبارزه با مراجع تقلید شیعه، آن را به تصویر کشیده است. تصویری که هر کدام از قطعات آن، فرقه ای انحرافی بوده و مردم را به سمت خود دعوت می کنند. می توان به طور خلاصه، پازل نام برده را چنین تشریح کرد که این پازل، بر آمده از چهار قطعه اصلی می باشد که عبارتند از:
شیخیه، بابیت، بهائیت و احمدالحسن. فرقه احمدالحسن، که به نام سرکرده آن نام گذاری شده است، فرقه منحرفی است که اخیرا، پیروان آن به عنوان انصار امام مهدی ع؛ درحال تبلیغ و بیعت گرفتن از مردم از طریق اینترنت و انواع مسنجر ها هستند.
این جریان که تحت عنوان «احمدالحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان علیه السلام » در اواخر سالهای حاکمیت صدام بروز کرد، پس از سقوط او، با کمک برخی از باقیمانده های رژیم بعث تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه وبصره به راه انداختند.
مؤسس این جریان، شخصی به نام احمد اسماعیل گاطع از قبیله صیامر است که بعدها نام خود را به احمدالحسن تغییر داد. وی درحدود سال ۱۹۷۳میلادی درمنطقه ای بنام هویر از توابع زبیر از استان بصره متولد شده و درسال ۱۹۹۹میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ التحصیل شد.
وی مدت بسیار اندکی در کلاس های حوزه شهید سید محمد صدر شرکت کرد. آنچه در این جریان خودنمایی می کند، بینش تکفیری نسبت به بزرگان شیعه است. بطوری که به نظر می رسد تمامی منابع این جریان، در این مسأله سرمایه گذاری شده و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی دریغ نمی نمایند. البته بر اهل علم پوشیده نیست که مهم ترین ابزار تبلیغی این جریان، تحکم بر علیه مقدسات شیعه بوده و با استفاده از مغالطه های فنی، برخی از افراد کم سواد دینی را به انحراف می کشانند. احمدالحسن تا کنون با بیش از ۵۳ ادعای واهی، رکورد دار مدعیان مهدویت بوده و خود را امام سیزدهم شیعیان نامیده است.
(پاسخ برگرفته از سایت کج راه)

اشتراک گذاری
3 دیدگاه ها
  1. مصطفی برزگر می گوید

    مطلب خوبی بود و عکس از مطلب بهتر بود.خوشحالم ک با این سایت اشنا شدم
    مطالب خوب و عکسای نابی دارین .خدا کمکتون کنه

  2. مهدی آخوند زاده می گوید

    شنیدم امام مسنجریه
    خیلی کارای طرفداراش خنده داره والله

  3. ساسان می گوید

    من تو گروههاشون دعوت شدم.یه مشت سنگ مغزن.افتخارشونه ک تقلید نمیکنن ولی بدترین کارشونم تقلید از کساییه ک اصلا معلوم نیست کین و چی

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.