مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

امتیازات نظام اسلامی ایران

۶۶

امتیازات نظام اسلامی

تفاوت های بنیادین میان مسیحیت تحریف شده و نحوۀ کارکرد رهبران کلیسا با مکتب رهایی بخش اسلام و روحانیت، موجب شده است که نظام اسلامی در ایران از دو مشکلی که برای مسیحیت بیان کردیم مبراء باشد.
اما در بحث تئوری از آنجائی که نظام اسلامی در ایران بر اساس اسلام ناب محمدی و مکتب اهل بیت (ع) شکل گرفته و این در اصل دوم قانون اساسی آمده است. لذا کاملا هماهنگ با فطرت و منطبق بر عقل می باشد. و قانون اساسی آن از قوانین اسلامی گرفته شده است. در اصل چهارم قانون اساسی آمده « کلیه قوانین و مقررات مدنی، جزائی ، مالی، اقتصادی، اداری، فرهنگی، نظامی، سیاسی و غیر اینها باید بر اساس موازین اسلامی باشد.
اما در بحث عملکرد، از آنجائی که در راس آن یک رهبر عادل و مدیر و مدبر قرار دارد که با مدیریت عالمانه توانسته نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کند و نظام را از چالشهای بسیاری عبور دهد. رایس، وزیر سابق امور خارجه آمریکا اعتراف کرده« رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین ذهن ها، با صرف بیش ترین بودجه ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته اند، با یک سخنرانی یک ساعته نقش خنثی کند».
دکوئیار، دبیر کل اسبق سازمان ملل هم در مورد ایشان گفته اند« من مدرک دکتری علوم سیاسی دارم و سی سال کار سیاسی کرده ام، چند سال است دبیر کل سازمان ملل هستم، تا کنون شخصیتی به سیاست مداری و هوشمندی او ندیده ام.
اینها نمی از یمی بود که برای شما بیان شد و ما در آینده در بحث عملکرد نظام اسلامی ایران بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.