مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

به خانما میگی حجاب ؛ میگن : مردا نباید نگاه کنن؟؟؟

۲۲۲۲این حرف دخترا خانمای بد حجابه ، که وقتی بهشون میگی چرا حجابت را رعایت نمی کنی ؟ به ما میگن : شما نگاه نکنید . خدا من را آزاد خلق کرده هر کاری دوست داشته باشم انجام میدم.

بله ، این حرف که آقایان باید جلو چشماشون را بگیرن درسته ، ولی گاهی اوقات چشم انسان میفته وقصد نگاه کردن نداره. شما با این کارتون دارین اون مردی که قصد حرام نداره ولی یه لحظه چشمش میفته را هم گناهکار میکنی.

اره ، من به عنوان یک پسر مقصرم که دارم به نامحرم نگاه میکنم ولی این را فکر کردی که دختر خانمی که با موهای بیرون ریخته و مانتوی تنگ و چسبان به خیابون آمده واقعا، واقعا مقصر نیست؟؟؟ هیچ تقصیری نداره ؟؟؟

واضحه که اون هم مقصره . خیلی از این دخترا آدمای خوبی هستن ولی نمی دونن که با بد حجابی و این تیپ هاشون دارن به زندگی شیرین خیلی از خانم های دیگه لطمه میزنن .

وقتی شوهر زنی ، یه خانم بد حجابی را با آرایش کامل تو خیابون میبینه ، وبعد میره با خانم خودش تو خونه مقایسه میکنه و دلش نسبت به خانمش یه کم چرکین میشه و آخر موجب اختلاف بین زوجین میشه. شما با این کارت داری آتش فتنه را تو خونه شعله ور میکنی . چرا دنبال الگو برای خود نمی ری ؟ یا الگو داری ولی در انتخاب الگوت دچار اشتباه شدی ؟؟

انسان در زندگی خود نیاز به الگو دارد وهر کسی که بدون الگو حرکت کند موفقیت برای او حاصل نشود . حالا یه کسی یه بازیگر ایرانی یا خارجی را ملاک والگوی خود قرار می دهد ، یکی ورزشکار موفق را الگوی خود قرار میدهد و … .

حالا ما هم بیاییم یه الگوی مناسب برای خودمان از دینمان پیدا کنیم و دنبال کسی برویم که در زندگی خود موفق بوده است. دختر پیامبر اکرم (ص) ، فاطمه زهرا (س) الگوی مناسب برای همه بوده است . حضرت زهرا س یک افتخار است برای همه عالم نه فقط برای شیعه بلکه برای تمام عالم.

روزی پیامبر اکرم ص از مردم سوالی کرد ؛ که بهترین کار برای زنان چیست ؟ از حضار کسی نتوانست پاسخ بده تا پیش فاطمه زهرا س اومدند و این سوال را مطرح کردند و ایشان فرمودند: صلاح زنان در آن است که آنها مردان نامحرم را نبینند و مردان نامحرم هم آنها را نبینند.

حالا حجاب در اسلام به معنای پرده نشینی نیست ، بلکه به معنای پوششی معقول برای جلوگیری از فساد و حفظ کرامت زن است. یعنی اگر حجاب زن از این دو معضل جلوگیری کند حجاب خواهد بود و الا حجاب کامل نخواهد بود.

———————————————————————————————————————————————-

کتاب شهید مطهری ، مساله حجاب

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.