مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

عصر ظهور نبرد با شمشیر یا بمب اتم چه!

امام زمان و تهیه تیر

آیا نبردهای عصر ظهور با شمشیر است؟ با بمب اتم چه می کنیم؟

علامه کورانی می فرمایند روایات صریح وجود دارد که حضرت مهدی (عجل الله) با همین اسلحه های موجود در عصر ظهور قیام میکند و اسلحه هایی که در اختیار میگیرند پیشرفته تر خواهند بود و معجزاتی هم دارد و استفاده از شمشیر در روایات نمادی از سلاح است.

امام باقر(علیه السلام) می فرمایند: برای صاحب و دوست شما (مهدی(علیه السلام) ) آن وسیله سرکش ذخیره شده است.‏ راوی این حدیث می گوید: گفتم منظور از وسیله سرکش چیست؟ امام(علیه السلام) فرمود:‏ ابری است که در آن غرش رعد و شدّت صاعقه یا برق است; او بر این وسیله سوار می شود; آگاه باشید او بزودی ‏بر ابرها سوار می گردد و صعود به آسمانها و زمینهای هفتگانه می کند.‏ (بحار، ج ۱۲، ص ۱۸۲)

و در روایات دیگر آمده است که در لحظات آغازین ظهور اصحاب ایشان از گوشه و کنار جهان سوار بر اَبرها شده و خود را به حضرت می رسانند! الان که ما در عصر پیشرفته تری زندگی میکنیم می فهمیم منظور از این تعابیر همان هواپیما ست. و نشان میدهد هواپیماهای ایشان هم پیشرفته ترند و هم معجزاتی دارند. مثلا در روایت «یدخل العراق فی سبع قباب من نور» یعنی ایشان وارد عراق میشوند در هفت گنبد از نور که معلوم نیست آن حضرت در کدام یک از آنهاست، ولی ما الان هواپیماهای نورانی که نداریم، حتما بعد از ظهور سلاح ها و مرکب هایی که در اختیار میگیرند پیشرفته تر میشوند.

برگرفته از مصاحبه علامه کورانی با ماهنامه موعود

️در روایات آمده است که در زمان ظهور علم از ۲ حرف به ۲۷حرف میرسد، یعنی یک جهش علمی خیره کننده که مختص یاران حضرت خواهد بود و از آن برای مقابله با دشمنان استفاده خواهند کرد. مثلا برای یاران حضرت، دفاع در برابر بمب های اتم به راحتی میسر خواهد بود و بمب ها را در نطفه خفه میکنند. به همراه این هدیه الهی معجزات و کراماتی هم به یاری آنها خواهد رسید که باعث دلگرمی مومنین و نشانی بر حقانیت امام زمان (عجل الله) خواهد بود، مانند خسف بیداء که جزو علائم حتمی ظهور است و حدودا دو ماه بعد از ظهور رخ میدهد که در پی آن زمین باز میشود و لشکر سفیانی را در خود فرو میبرد.

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.