مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

بقیه النبوه و بقیه الله

حدیث فاطمی

“بقیه النبوه” یکی از القاب حضرت زهرا(سلام الله علیها) است. لقب بازمانده نبوت را حضرت علی (علیه السلام) به حضرت فاطمه (سلام الله علیها) داده است. حضرت زهرا(سلام الله علیها) بازمانده ۱۲۴ هزار پیامبر است. با آمدن این پیامبران کلمه الله تمام نشده و ادامه دارد و بقیه آن توسط حضرت فاطمه، در مصحف فاطمه آمده است.
تعبیر شده است که مصحف حضرت زهرا(سلام الله علیها) برابر با قرآن است یعنی اگر قرآن را با حروف معمولی حروف چینی کنیم حدودا ۶۰۰ صفحه می شود و اگر مصحف حضرت زهرا را با این حروف، حروف چینی شود، ۱۸۰۰ صفحه می شود در حالی که یک کلمه از قرآن در آن نیست و فقط ملاحم غیبی است و هر کس تا قیامت به قدرت می رسد در کتاب مصحف فاطمه آمده است.

امام زمان (عجل الله) نیز بقیهالله است یعنی آنچه بنا است از علم در اختیار بشر قرار بگیرد با حضرت کامل می شود. آن مقدار که توسط ۱۲۴ هزار پیامبر آمده و مردم با تجربه و تلاش به گسترش آن افزودند در آموزه های دینی ما به ۲ حرف تعبیر شده و فرموده

یکی از ویژگی های ممتاز حضرت زهرا(سلام الله علیها) نور درخشان سیمای آن حضرت است. عایشه می گوید: “ما در شب ها در نور جمال حضرت زهرا(س) نخ در سوزن می کردیم.” این در حالی است که یکی از القاب حضرت مهدی (عجل الله) نیز “طاووس اهل الجنه” است.

اند: دانش ۲۷ حرف است. ۲ حرف از آن توسط انبیا و تلاش مردمان به منصه ظهور رسیده است و ۲۵ حرف آن توسط بقیه الله در دنیا منتشرمی شود.

منبع:
حجت‌الاسلام علی‌اکبر مهدی‌پور از محققان و نویسندگان برجسته حوزه مهدویت

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.