مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

نقش رسانه ها در آخر الزمان

 

نقش رسانه ها در آخر الزمان

وسائل ارتباط جمعی که امروزه با واژه «رسانه» از آن تعبیر میشود نقش مهم در ارتباطات انسان دارد. گاه رسانه ها عامل پیشرفت دین واسلام و ترقی اتحاد و برادری در جامعه میشود و گاه برعکس میشود و چیزی جز تخریب و دروغ پردازی را در پی نخواهد داشت.
اگر جامعه ای بتواند رسانه اش را در جهت اهداف خویش هدایت کند و آرمان های خویش را به معرض دید قرار دهد امید بیشتری برای رسیدن به اهداف خود خواهد داشت. اگر امروزه رسانه ما بتواند مباحث مهدویت را به طور کامل به جامعه بازگو کند و شرایط جامعه مهدوی را به مردم عرضه کند خیلی از مشکلات جامعه ما رفع خواهد شد.

امروزه رسانه های غربی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا این نظام مقدس را بر اندازند و امید مردم را از آمدن منجی بشریت تبدیل به یأس میکنند و شبهاتی در این زمینه وارد میکنند.

بدانیم که رسانه ها امروز نقش مربی و معلم و گوئی مرجه تقلید و راهنمای گروه های وسیع اجتماعی میباشند. اگر رسانه ما به دروغ مبتلا شود  و  مطالبی را در این زمینه مطرح کند یا بعضی مسائل را خوب مطرح نکند موجب زیان شدیدی به جامعه خواهد شد.

در جامعه مهدوی قرآن و شریعت نقش اساسی و به عنوان نرم افزاری برای اداره جامعه محسوب میشوند واین نرم افزار اگر دچار ویروسی به نام دروغ شود جامعه تخریب خواهد شد وکسی دیگر به آن رسانه اطمینان نخواهد کرد.

اگر رسانه های اجتماعی که امروزه زیاد شده اند در خدمت دین الهی و تبلیغ مباحث مهم اعتقادی همچون مهدویت باشند جامعه به آن مدینه فاضله که خواستگاه همگی است تبدیل خواهد شد.

بنابراین دروغ عامل ناهماهنگی انسان با نظام هستی است و در مقابل صداقت موجب هماهنگی انسان با این جهان خواهد بود. متاسفانه امروزه شاهد دروغ پراکنی گونه هایی از رسانه که عبارتند از مکتوب ، تصویری و مجازی و …  هستیم و رسانه های غربی با این کارهای خود میخواهند نظام مهدوی را به تسلیم خود در آورند و باید ما آگاه بر این مساله باشیم.

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.