مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

بزرگترین راهپیمایی دنیا در اربعین


بزرگترین راهپیمایی دنیا در اربعین برگزار می گردد و دینداران و پیروان ادیان ابراهیمی، از کشورهای مختلف به نجف رفته اند که تا کربلا ،با پای جان حرکت کنند.
این مسیر که مسیر عشق است در راه عشق، طولانی بودن معنا ندارد. زائران حسینی با اتحادی مثال زدنی از هر فرقه و گروهی با پای پیاده راهی می شوند.
کسانی که با اتحاد ادیان و حتی اتحاد امت اسلام مخالفند را میتوان اینجا محکوم نمود، که اگر وظیفه و رسالت انسانی یکصدا شدن و یک مسیر انتخاب کردن است این راهپیمانی همان رسالت رادنبال می کند. شیعه و سنی ،یهودی و مسیحی و زرتشتی همه و همه در این اتحاد شریک اند.

یا صاحب العصر و الزمان،دوران فتنه خیز آخرالزمان است ،ما را از شر دشمنان داخلی و منافقین و مزدوران ضد دین که در همه ادیان ابراهیمی ریشه دوانده اند،محفوظ بدار
و منکرین وحدت امت اسلامی را رسوا بگردان.

اشتراک گذاری
1 دیدگاه
  1. بهنام می گوید

    واقعا همینطوره.یه خبر خوندم که مسیحیای عراق گفته بودن همونطور که جوونای شیعه نذاشتن داعش کلیسای ما روخراب کنه ما هم در عوض پرچم لبیک یا حسین رو بالا میبریم.کجان اونایی که ادعای شیعه بودن دارن و قمه میزنن؟کجای قمه زدن تونسته دلها رو به اسلام جلب کنه؟! با رشادت و فداکاری و نیکوکاره که دلها متوجه شیعه و اسلام میشه.ممنون از مطلب و عکس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.