مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

«زندگی مسالمت آمیز با ادیان»ادیان در عصر ظهور۳۵


زندگی مسالمت آمیز رهاورد حیات مسلمانانه است؛[۱] مسلمان بی جهت بر حقوق دیگران ـ حتی نامسلمانان ـ تجاوز نمی کند. این آموزه اسلامی نه تنها در بین نامسلمانان بلکه در بین خود مسلمانان نیز در طول تاریخ غریب مانده است و همواره ادیان و مذاهب با یکدیگر سرسازگاری نداشته اند. چه جنگ های خونین دینی ـ مذهبی که تاریخ به خود ندیده است و چه جنایتهای هولناکی که بین صاحبان ادیان و مذاهب به وقوع نپیوسته است! امروزه نیز بزرگترین جنایت ها از دل تفکر «تکفیر» و مباح شمردن خون دیگران، هر روز در دنیا در حال وقع است.

در حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) تفکر خبیث تکفیر و حلال شمردن خون دیگران از بین خواهد رفت؛ «ابى بصیر مى‏ گوید: به امام صادق علیه السّلام گفتم: در دوره حضرت مهدى (عج) با اهل ذمه (یهود و نصارا) چگونه رفتار مى‏ شود؟ فرمود:
«با آنان از سر آشتى و مسالمت رفتار مى‏ کند؛ همان‏گونه که پیامبر صلى اللّه علیه و آله با آنان از سر مسالمت رفتار کرد»[۲]
آری رعب و وحشتی که امروزه سرکردگان داعشی و دیگر عناصر خبیث وهابی با اعمال ترور و کشتار و خونریزی در دل مسیحیان و یهودیان نشانده اند با ظهور آن رهبر آسمانی پایان می پذیرد.

پی نوشتها:

[۱] ر.ک: نهج البلاغه نامه ۵۳. (… فَإِنَّهُمْ صِنْفَانِ إِمَّا أَخٌ‏ لَکَ‏ فِی‏ الدِّینِ‏ وَ إِمَّا نَظِیرٌ لَکَ فِی الْخَلْق‏)

[۲] بحار الانوار، ج ۵۲، ص ۳۸۱.

 

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.