مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

«مقابله با تحریفات در دین»دین جدید در حکومت مهدوی۴۶

«مقابله با تحریفات در دین»دین جدید در حکومت مهدوی۴۶

حرکت اصلاحی جهانی امام زمان (عج) نظیر آوردن دینی جدید است زیرا ایشان اولا حقایقی از دین را بیان می کند که تا آن روز امکان بیان آنها نبوده است و ثانیا مسلمانان را از غفلت بیرون کرده و آنها را به انجام وظایف مسلمانی خود آشنا می سازد. در این بخش دلیل دیگری بیان می شود که عبارت است از مقابله با تحریفاتی که از دین صورت پذیرفته است.

در سالهای طولانی غیبت امام زمان (عج) بسیاری از دین فروشان حقایق دینی را به نفع خود مصادره می کنند و «بی دینی» و الحاد را به جای «دینداری» می نشانند و بسیاری از عوام در این بین گنجشک رنگ شده آنها را قناری می شمارند و با جان و دل به او عشق می ورزند! نگاهی گذارا به تاریخ اسلام این مدعا را به روشنی اثبات می نماید؛ به یاد بیاوریم روزی را که سر از بدن پسر پیامبر خدا به نام دین بریدند و به شکرانه این جنایت بی نظیر روزه شکر گرفتند! امروز نیز در زمانه ما گروهی با نیت قرب به خدا بسیاری از مسلمانان را به اسم دین تکفیر می کنند و سر از بدن آنها با صدای بلند تکبیر جدا می سازند و این قصه تلخ همچنان ادامه دارد.

ای کاش تمام تبه کاران عالم ملحد بودند و رفتار ناشایست خویش را به گوشه ای از دین وصله نمی زدند. آری این آرزو در عصر ظهور محقق می شود؛ تحریف ها برچیده می گردد و حقیقت دین آشکار می گردد و دیگر هیچ ظالم ستمگری، نمی تواند در سایه دین و در لباس دین ظلمی بر کسی روا دارد و اینجاست که گفته می شود گوئی مهدی موعود دینی جدید آورده است.

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.