مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

خروج سفیانی و یمانی و خراسانی مثل دانه های تسبیح

خروج سفیانی و یمانی و خراسانی مثل دانه های تسبیح
بر اساس روایات، خروج یمانی و سفیانی  و خراسانی در همان شش ماهه منتهی به ظهور اتفاق می افتد.
این سه خروج بر اساس روایات، با هم اتفاق می افتند. در روایت می فرماید:
«… فِی سَنَهٍ وَاحِدَهٍ فِی‌ شَهْرٍ وَاحِدٍ فِی یَوْمٍ وَاحِدٍ نِظَامٌ کَنِظَامِ الْخَرَز…»(۱)
مانند دانه های تسبیح که پست سر هم می آیند. اگر شما یک تسبیح را بالا بگیرید، چه طور دانه هایش پشت سر هم می ریزند و بین آنها فاصله ای نیست؛ یمانی، سفیانی و خراسانی هم به همین ترتیب، پشت سر هم می آیند.
در این عصر غیبت امام معصوم  شخصی به نام احمد اسماعیل ادعای یمانی بودن دارد و طرفداران و پیروانش در فضای مجازیتمام تلاش  خود را میکنند تا این مهندس بصری را همان یمانی موعود معرفی کنند و در این راه از ترفندها و مظلوم نمایی ها  و شبهات دریغ نمی کنند.

پی نوشت:
۱)الغیبه، نعمانی، ص ۲۵۵٫۲

اشتراک گذاری
3 دیدگاه ها
  1. م.محسنی می گوید

    سلام
    من اول از حرفاشون و حرفایی که در مورد مراجع زدند و … خوشم اومد(اخه واقعا جوونا با خیلی از حرکتهای مراجع و آخوندها و حرف نزدناشون از درد مردم مشکل دارن) و یه جورایی میخواستم باشون همراه شم.بعد تو یکی از گروههاشون با اسم دختر رفتم.و یکم تو گروه شیطونی کردم…. همینایی که میومدن از دعوت سید احمد الحسن ع
    با صد تا سلام و صلوات مطلب میذاشتن پیام دادن و هی میخولستن ارتباط بگیرن.بعد از یکی از ادمینای همون گروه ک مرتب پیام میداد و معلوم بود میخواست با من که اسم دختر داشتم ارتباط بگیره ، گفت معلوم نیست سرنوشت این دعوت چی میشه و بعد که من گفتم بخاطر حرفاتون در مورد مراجع من علاقه مند دعوت شدم گفت مهم اینه دست مراجع رو رو کردیم و همین کافیه…… اینقدر از این حرفش بدم اومد….بهش گفتم من دختر م چی میخوای از من همش پیام میدی‌.‌گفت وویس بفرست… آخرش از مزاحمتهای اون و یه پسر دیگ ک زیاد پایبند دین هم نبود تو گروهشون بود و مرتب تو گروه به هر کسی خلافشون بود فوش میداد،(اونم مزاحمم بود)مجبور شدم اون تلگراممو حذف کنم..
    اینا رو نگفتم که وقتتونو بگیرم…همه ی حرف من روی حرف ادمینشونه که چقدر حرفش بد بود و باعث شد من برم نقد اینا رو هم بخونم…تو اینترنت جستجو کردم سایت شما رو اورد. خیلی از مطالبتون رو در موردشون خوندم.خوبم هست.ولی یه چیزی هست…وقتی اونا(طرفداران سید احمدالحسن ع ) ذهن یه جوون رو میگیرن دیگ نقد شما بدردشون نمیخوره.چون جوری حرف میزنن که واقعا حق میدونیشون…من شرمنده امام زمانم که چند ماه ذهنم درگیرشون بود .شرمندم که چند ماه تقلید نکردم و ماه رمضانم خراب شد……اخ…گفتم ماه رمضان…اینقد شبای قدر هر سال حالم خوب میشد و روحیم قوی میشد ولی امسال ک دنبال اینا بودم انگار قلبم سیاه بود .نه روحانی مسجد رو قبول داشتم نه دعاها بهم میچسبید.حتی روزه هامم فک کنم مشکل داشت…دو سه روزه کمی بهترم… اونم بخاطر اینه ک فهمیدم اشتباه میکنم…..همینجا پاسخی اگر هست . برام بنویسید ..ذخیره صفحه رو زدم میام میخونم.ممنون از شما.ارادتمند محسنی از شاهرود.

    1. جواد رحیمی می گوید

      سلام و خدا قوت
      تشکر از شما که نظرتون رو در مورد مطالبمون نوشتین و البته قدردانی از این صدق و صفای باطن.
      ان شاء الله در پناه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)در مسیر صراط مستقیم باشید.
      بنده فرمایش شما رو به طور نسبی قبول دارم که شخصی که جذب این جریان شده باشه با مطالب ما (که تحت عنوان مدعی یمانی در همین سایت و شبکه های اجتماعی منتشر میشه) نمیتونه راهی رو که داره میره باطل تشخیص بده ، اما هدف اصلی ما معرفی این جریان انحرافی هست.
      احتمالا شما توسط تبلیغات در فضای مجازی که توسط پیروان این جریان هست مشتاق شدین و همونطور که خودتون نوشتین از مشکل و گره ذهنی که در مورد مراجع و روحانیون داشتید، گمان کردید این جریان حق هست.
      ما در این سایت ضمن اینکه انحراف این جریان رو معرفی میکنیم به شبهاتی هم که مطرح میکنند میپردازیم و پاسخهایی که توسط کارشناسان متخصص داده شده است را به صورت عکس نوشته و پوستر منتشر میکنیم تا جلوگیری از انحراف کاربرایی کنیم که ممکن هست در دام پیروان احمداسماعیل یا همون مدعی یمانی بیفتند.

  2. عباس می گوید

    خانوم یا آقای م.محسنی سلام
    کامنت شما رو آقای هوشیاری اسکرین شات گرفته و در کانالش گذاشته:)
    من اول فک کردم ساختیگیه .بعد ک خوندم درکتون کردم و از اینکه هنوز هم فکر می کنید سید و علیه السلام رو برای برا اسم اون یارو باید اورد، دلم نیومد ننویسم.
    این آقایی که ادعای یمانی بودن کرده اصلا سید نیست.یعنی اوردن سید ابتدای اسم ایشون که سید نیست درست نیست.
    و همچنین اوردن حرف(ع) هم برای کسی که معصوم نیست و در اصطلاح شیعیان آورده نمیشه، درست نیست.

    در آدرس زیر کلیپهایی هست که نسب شناس اثبات میکنه که اصلا این ملعون سید نیست.
    https://www.aparat.com/kajrah.ir

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.