مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۹۹. ادعای علی یعقوبی

مدعیان دروغین مهدویت

علی یعقوبی، متولد: ۱۳۴۴ در تهران است. وی دانشجوی اخراجی رشته پزشکی است و پدر وی در سال ۱۳۶۱ توسط منافقین به شهادت رسیده است. حضور وی به عنوان یک قطب معنوی مربوط به اواخر دهه هفتاد است. نامبرده با برگزاری جلسات سخنرانی برای دانشجویان، بسیجیان، و هیئتیان، و عموم مردم رفته رفته افرادی را به دور خود جمع نموده و مباحث خود را حول موضوعاتی چون: توحید، ولایت و عوامل غیبت و … ارائه کرد.

این جریان در دهه هشتاد و به ویژه اواخر آن قوت بیشتری پیدا کرد، ولی پس از آن رو به افول نهاد، البته هنوز هم عده ای سعی در زنده نگه داشتن این جریان انحرافی داشته و در برخی شهرها به تبلیغ آموزه های وی می پردازند.

در میان صحبتهای علی یعقوبی ادعاهای فراوانی وجود دارد از جمله وی معتقد است که ما برای مقابله با قدرتهای بزرگ باید از نعمت های معنوی و قوای غیر مادی برخوردار شویم و منشأ این نعمات نیز وجود مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه است. با این همه معتقد است امکان بهره مندی عمومی از امام زمان وجود ندارد و باب این بهرمندی بسته است مگر برای دو نفر یکی حضرت خضر علیه السلام و دیگری خودش یعنی «علی یعقوبی»! همچنین مدعی است که توان دیدن ملکوت را دارد و خود را مایه شادمانی شیعه و ترس دشمنان شیعه می داند و می گوید: «شیعه بداند که جامعه تهی نیست و شاد بشود و دشمن بداند که جامعه تهی نیست و بترسد.»

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری
1 دیدگاه
  1. Milana Travis

    Thank you very much for your blog.

    I enjoyed reading this article.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.