مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۹۷. ادعای جمجمه بینی!

مدعیان دروغین مهدویت

در مجله همشهری جوان شماره ۱۳۱ داستان دردمندانه ای از یک مدعی کلاه بردار نقل شده است: یک مدعی دروغین ارتباط با امام زمان که با ادعای جمجمه بینی دست به کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون تومانی در اصفهان زد توسط ماموران دستگیر شد. مردان و زنان در خانه ای مجلل در اصفهان منتظر ورود مردی بودند که می توانست به آنها بگوید تاکنون چه گناه بزرگی انجام داده اند و جمجمه شان به کدام حیوان شبیه است تا با ارتباطات خاص خود برای آنها طلب آمرزش کند.

مردی با لباس سفید و چهره آرایش شده ای که زیر نور لامپ ها، نورانی به نظر می رسد وارد می شود و از ارتباطاتش با امام زمان و بزرگان دینی می گوید وقتی مقابل هر یک از افراد قرار می گیرد آنها را شبیه به یک حیوان می خواند مردم از شنیدن اینکه این مرد تصاویر آنها را به شکل حیواناتی مثل گرگ و خوک و میمون و … می بیند وحشت زده شده اند برای اینکه گناهانشان آمرزیده شود و به شکل انسان در قیامت حاضر شوند حاضر به پرداخت مبالغی هنگفت می شوند حتی زنان و دختران جوان طلاهای خود را در اختیار این مرد قرار می دهند تا او وساطت آنها را بکند!

این همه در حالی است در اسلام سفارش شده است که گنهکار در پیشگاه خدا – و نه بنده او – اعتراف به گناه کند تا بخشیده شود. امیرالمومنین علی (علیه السّلام) در پیشگاه حق سبحانه می گوید: «همانا من اعتراف به گناه را نزد تو، وسیله خود ساخته ام تا مرا بپذیری» و نیز امام باقر علیه‌السلام می‌فرمایند: «به خدا سوگند از گناه نمی‌ رهد، مگر کسی که به آن اعتراف دارد» (گزیده‌ی میزان الحکمه، ج۱، ص۱۷۱)

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.