مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۹۱. ادعاهائی در خصوص دولت نهم و دهم در انقلاب اسلامی

%d9%85%d8%af%d8%b9%db%8c%d8%a7%d9%8691

ماجراهای مهدی گرائی در دولت نهم و دهم شدت گرفت. در این زمینه مطالب متعددی گفته شد و هیچ نوع تکذیب صریحی از کسانی که متهم به تهییج این مباحث بودند صورت نپذیرفت. رئیس دولت نیز حساسیت ویژه ای در ترویج گسترده تفکر مهدویت داشته است تا جائی که در تحلیلی علت حضور آمریکائی ها در منطقه خاومیانه را «جلوگیری از ظهور» قلمداد می کند و گفت بر این مساله اسنادی دارد. (ر.ک: مهدیان دروغین، ص ۲۸۵)

یکی از مهمترین آثار این تاکید ها تولید سی دی «ظهور نزدیک است» و انتشار گسترده آن در سال ۱۳۸۹ بود که شرایط جهانی به ویژه دنیای اسلام را به گونه ای تصویر می کرد که ظهور بسیار نزدیک است. تطبیق علائم ظهور، ذکر نام افراد و مناطق و بسیاری از مسائل دیگر حکایت از نوعی تعیین وقت برای ظهور را داشت. در این فیلم نفس زکیه با آیت الله حکیم، سید یمانی با سید حسن نصر الله، سفیانی با پادشاه اردن، شعیب بن صالح با محمود احمدی نژاد و … تطبیق شده بود.

مراجع تقلید و علما درباره این سی دی موضع گیری نمودند، برای نمونه آیت الله العظمی سیستانی گفتند: «چنین جریانی نباید در کشوری مثل ایران شکل بگیرد، یک روز شعیب بن صالح را به یک فرد و بار دیگر به فرد دیگری تطبیق می کنند. این مسائل نگران کننده است.» (همان، ص ۲۸۶)

گفتنی است پیش از انتشار این سی دی نیز شادی فقیه در کتاب «احمدی نژاد و انقلاب پیش رو» برای اولین بار آقای احمدی نژاد را به عنوان یکی از یاران امام زمان در زمان ظهور معرفی کرده است و کتاب او مورد توجه سازندگان فیلم ظهور بسیار نزدیک است بوده است.

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.