مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۷۷. ادعای احمد اسماعیل (احمد الحسن) ۲

احمدالحسن
احمدالحسن

احمد اسماعیل در یکی از فایل های صوتی که از او موجود است داستان شروع دعوت خویش را شرح می دهد، به ادعای او این دعوت توسط خوابی رخ داده است که در آن امام زمان علیه السلام را ملاقات نموده و از طرف حضرت مامور به اعلان انقلاب علیه ظالمان به مردم جهان شده است. وی در انتها می گوید: «به هر حال ای مردم عراق! پدرم مرا به سوی تمام جهانیان فرستاد و از شما شروع کرد و از ام القری، نجف. و من موید به جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و ملکوت آسمانها و کثیری که مرا قبول کرده اند هستم …» (بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل، ص ۵۶)

به هر روی وی مدعی است که همان «یمانی» است که در روایات به آن اشاره شده است در حالی که یمانی موجود در روایات اولا فرزند امام مهدی نیست، ثانیا از یمن خروج می نماید نه بصره عراق، ثالثا یمانی هیچ مشابهتی به فردی به نام احمد ندارد، رابعا یمانی امام و جانشین امام نیست، خامسا یمانی نیز مانند عموم مردم هیچ ارتباطی با امام غائب در عصر غیبت کبری ندارد. (برای بررسی تفصیلی این مطالب و ملاحظه روایات این باب، ر.ک: همان ۵۷ تا ۷۶) با این همه چگونه احمد الحسن ادعای یمانی بودن می کند در حالی که هیچ یک از علائم و نشانه های او را که در روایات ذکر شده است ندارد؟!

در بحث بعدی به نامه سرگشاده ای که نامبرده به رهبر انقلاب اسلامی ایران و برخی مراجع نوشته است و در آن به مهمترین استدلال های خویش برای اثبات ادعاهایش اشاره نموده است خواهیم پرداخت.

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.