مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۷۶. ادعای احمد اسماعیل (احمد الحسن) ۱

مدعیان دروغین

در روزگار ما پر مدعا ترین مدعی در مساله مهدویت و سفارت از امام عصر عجل الله تعالی فرجه شخصی معروف به «احمد الحسن» می باشد. به همین جهت در خصوص شخصیت او و تشریح ادعاهای وی بحث نسبتا مفصلی ارائه خواهیم نمود.

احمد اسماعیل متولد ۱۳۴۷ شمسی از روستای «همبوش» از شهرستان «المدینه» از توابع استان بصره می باشد. در خانواده ای فقیر از قبیله ابوسویلم به دنیا آمد. احمد اسماعیل فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه بصره است اما در رشته مهندسی کاری انجام نداد بلکه به مدت دو سال به نجف رفت و با ضیاء عبدالزهره الکرعاوی حشر و نشر نمود و سپس به مغرب عربی مسافرت نمود اما پس از بازگشتش خود را «احمد الیمانی» نامید. (دجال البصره، ص ۲۳ – ۳۴)

نامبرده درباره نسب خود در وبسایتش نوشته است: «احمد بن اسماعیل بن صالح بن حسین بن سلمان بن محمد (امام مهدی عجل الله تعالی فرجه)» بنابراین خود را با چهار واسطه از نوادگان حضرت ولی عصر محسوب کرده است! با این همه در هیچ یک از کتابهایش از ازدواج امام مهدی با مادر سلمان (فرزند مستقیم امام) سخن نگفته است. آیا آن دختر می دانسته که شوهرش مهدی است؟ آیا سلمان می دانسته که پدرش مهدی است؟ آیا حسین و صالح و اسماعیل می دانستند که از نسل مهدی اند؟ از چه زمانی احمد خود فهمید که نواده مهدی موعود است؟ این سوالات در کتب او بی پاسخ مانده اند. (ر.ک: بررسی و رد ادعاهای احمد اسماعیل، ص ۳۸)

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری
1 دیدگاه
  1. منتظر المهدی می گوید

    دمتون گرم
    منتظر هستم ما بقی پستهاتون در مورد احمدالحسن رو هم بخونم.اینا این اواخر خیلی دور برداشتن. و متاسفانه عده ای از روحانیون هم باشوننن.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.