مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

۹۵. ادعای عجیب دو زن!

مدعیان دروغین مهدویت

تا بدین جا مدعیان همه از مردان بودند؛ به گزارش خبر گذاری مهر (www.mehrnews.com) در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۱، دو زن نیز در جمع مدعیان قابل ذکر هستند:

الف. دختری که در یکی از روستاهای توابع اهواز، ادعای ارتباط با ائمه علیهم السلام و شفای مریضان را داشت، دستگیر شد. «ز ـ ج» دختر ۲۱ ساله چندی پیش ادعا کرد که امام حسین علیه السلام به خواب او آمده و به وی اجازه داده است تا مریضان را شفا دهد. پس از آن، «م ـ ح» و «ح ـ ج» برادر و پسرعموی وی به تهیه و توزیع و تکثیر فیلم و سی دی های تبلیغاتی این دختر در سطح وسیع اقدام کردند. این جریان تا جایی گسترش یافت که در محل سکونت وی، انبوه مردم از شهرها و روستاهای دور حاضر شده و امراض خود را به او عرضه می کردند و بستگان وی، نذورات مردم را جمع آوری می نمودند. نامبرده پس از مدتی ادعا کرد که یک اصله نخل خرما و درخت کنار منزلش، قادر به شفای بیماران است!

ب ـ علاوه بر مورد فوق یک زن ۴۵ ساله در دشتستان ادعای دیدار با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و شفای مریضان را نمود. وی که اصالتا اهل «هرم» می باشد، در منزل یکی از نزدیکانش در شهرک فتح برازجان به بهانه برپای مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام ادعای رابطه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را نموده است و ادعا نموده که چند مریض را شفا داده است.

پوستر با کیفیت بالاتر

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.