مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

واکاوی پرچم و سلاح و وصیت رسول الله(جوابی برای مدعی دروغین احمدالحسن)

 

نهایی-۳

پرچم و سلاح:
امام صادق علیه السلام فرمود: قائم خروج نمی کند تا اینکه حلقه یاران تکمیل شود… سپس پرچم را می گستراند و حرکت می کند. پس کسی در مغرب و مشرق نمی ماند الا اینکه قائم را لعن می کنند. و آن پرچم رسول الله است که جبرائیل در روز بدر به ایشان نازل کرد. سپس فرمود که به خدا قسم از پنبه و کتان و ابریشم و حریر نیست. پرسیدم پس از چیست؟ فرمود از «ورق و برگه ای از بهشت» است که پیامبر آنرا در روز بدر باز کرد. آنرا کسی(از اهل بیت) باز نمی کند تا اینکه قائم قیام کند. همراه قائم… شمشیر رسول الله است که ذوالفقار نام دارد…(۱)

وصیت:
امام صادق سلام الله علیه فرمودند: خدای متعال، قبل از وفات رسول خدا صلی الله علیه و آله، نوشته ای را به ایشان نازل کرد، پس عرض کرد: یا محمّد [صلی الله علیه و آله] این وصیت تو است به برگزیدگان از خاندانت. رسول الله صلی الله علیه و آله فرمودند: ای جبرئیل، چه کسانی، نجیبان و برگزیدگان هستند؟ عرض کرد: علی بن ابی طالب و اولاد ایشان علیهم السلام. بر آن نوشته، مهرهایی از طلا بود و پیغمبر آن را به امیرالمؤمنین دادند و فرمودند: یک مُهر آن را باز کنید و به آن چه در آن نوشته عمل کنید.امیرالمؤمنین چنین کردند و سپس آن را [در هنگام وفات] به پسرشان حسن بن علی دادند…همین گونه امام حسن آن را به امام حسین، و هر امامی به امام بعد خود، آن نوشته را تسلیم می کند تا زمانی که امام زمان به امامت می رسند، و آن صحیفه را از پدر خود تحویل میگیرد.(۲).

نتیجه اینکه:
الف. جنس و نوع پرچم رسول الله پارچه و حریر و … نیست بلکه برگه ای از بهشت است(که بر روی آن البیعه لله نوشته شده است).
ب. سلاح رسول الله همان ذوالفقار است که توسط جبرائیل نازل شده است.
ج. وصیت رسول الله کتاب مختومی است که به پیامبر نازل شده است.

توجه شود که:
برای اثبات امامت؛ اصل پرچم، اصل سلاح و اصل وصیت لازم است تا مدعی راستین از دروغین شناخته شود. لذا رونوشت وصیت یا عکس سلاح و پرچم های پارچه ای و … نمی توانند مورد قبول قرار گیرند.

پ ن:
۱)قال أبوعبدالله(علیه السلام): ”
لایخرج القائم(علیه السلام) حتى یکون تکمله الحلقه… ثم یهز الرایه ویسیر بها، فلا یبقى أحد فی المشرق ولا فی المغرب إلا لعنها وهی رایه رسول الله(صلى الله علیه وآله وسلم)، نزل بها جبرئیل یوم بدر. ثم قال: یا أبا محمد ماهی والله قطن ولا کتان ولا قز ولا حریر، قلت: فمن أی شئ هی؟ قال: من ورق الجنه، نشرها رسول الله(صلى الله علیه وآله) یوم بدر… لا ینشرها أحد حتى یقوم القائم… یکون علیه … وسیفه [سیف رسول الله صلى الله علیه وآله)] ذوالفقار… غیت طوسی، ص۳۲۰

۲)عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ سلام الله علیه قَالَ: إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ أَنْزَلَ عَلَى نَبِیِّهِ کِتَاباً قَبْلَ وَفَاتِهِ، فَقَالَ: یَا مُحَمَّدُ هَذِهِ وَصِیَّتُکَ إِلَى النُّجَبَهِ مِنْ أَهْلِکَ. قَالَ: وَ مَا النُّجَبَهُ یَا جَبْرَئِیلُ؟ فَقَالَ: عَلِیُّ بْنُ أَبِی طَالِبٍ وَ وُلْدُهُ سلام الله علیهم…ثُمَّ دَفَعَهُ إِلَى ابْنِهِ الْحَسَنِ سلام الله علیه فَفَکَّ خَاتَماً وَ عَمِلَ بِمَا فِیهِ… وَ کَذَلِکَ یَدْفَعُهُ مُوسَى إِلَى الَّذِی بَعْدَهُ ثُمَّ کَذَلِکَ إِلَى قِیَامِ الْمَهْدِیِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ.العبقری الحسان، ج۲، ص ۲۳۱

اشتراک گذاری
3 دیدگاه ها
  1. امیر منصور می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم. سه نشانه برای قائم ع است. شما اشاره به پرچم البیعه لله و وصیت کردید و این درست است.
    اما حرفی اضافه کردید که قابل تامل است. فرمودید اصل وصیت و اصل پرچم!!
    من از شما میپرسم ایا اصل وصیت مکتوب باید برای تمام مردم یکی یکی نشان داده شود و آنها آن را در آزمایشگاه بررسی و تایید کنند؟! آیا چنین امکانی عقلا محال نیست؟!
    پس چرا گفتید اصل وصیت؟ یا اصل پرچم؟ در ثانی سلاح رسول الله ص همان علم اوست نه شمشیر.
    رحمت خداوند بر شما

    1. جواد رحیمی می گوید

      علیکم السلام
      شما ک از انصار مدعی یمانی هستید به بخش مدعیان دروغین سایت هم سری بزنید و در ده پست مطالب در رابطه با احمدالحسن القاطع اورده ایم ک ملاحظه کنید.باشد که موثر باشد.
      به روایتی از امام باقر(علیه السلام)توجه کنید که جواب شماست.
      ای جابر! نام او نام پیغمبر است. اگر این برای شما مشکل باشد٬ وصیت پیامبر و‌ پرچم ‌و‌ صلاح او و این که او مردی پاکدل از اولاد امام حسین(علیه‌السلام) است باعث اشتباه و اشکال نخواهد بود.
      اگر این هم‌موجب اشتباه گردد٬ آن صدای آسمانی که او را به اسم و ظهورش صدا میزند باعث اشتباه نخواهد شد.
      ای جابر! مبادا به معدودی از سادات که مدعی امامت هستند اعتنا کنی…
      زیرا وصیت نامه پیامبر به علی بن حسین رسید و بعد از او به محمد بن علی رسید و بعد هم خدا هر چه خواهد کند… (تا به امام دوازدهم برسد).
      منابع: تفسیر عیاشی٬ ج۱ ص ۶۶-المحجه فی ما نزل فی القائم الحجه٬ ص۲۲

  2. صالح می گوید

    در روایت آمده سیف رسول خدا . سیف یعنی شمشیر.
    تعبیر سلاح نشده که می گویند سلاح منظور علم است.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.