مهدویت"منجی"امام زمان"موعود"انتظار"متن و عکس مهدوی"شعرمهدوی"مدعیان دروغین مهدویت"انتظار"منتظر"شعرمهدی

نرم افزار امام زمان شناسی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در عصری زندگی می‌کنیم که بلندگوهای شیطانی وهابیت با ابزار رسانه به‌صورت شبانه‌روز و بدون وقفه  سم‌پاشی و شبهه افکنی در خصوص مهدویت و عقاید شیعه می‌نمایند و هر دروغ و خرافاتی را با نام شیعه نشر داده و سپس به تمسخر شیعیان می‌پردازند.

گروه دینی فرهنگی ” منجی دوازدهم ” باهدف شناخت امام زمان(علیه اسلام) که نیاز جامعه شیعی است و پاسخ به سم‌پاشی‌های وهابیت مطالبی را از منابع شیعه در نرم‌افزار “امام زمان‌شناسی” تقدیم می‌دارد که  امید است  با این نرم‌افزار هم امام زمان‌شناسی خود را تقویت کنیم و هم پاسخی به یاوه‌گویی‌های وهابیت  داشته باشیم.

اگر می‌خواهید از مسائل مهدویت اطلاع دقیق داشته باشید این نرم‌افزار را از دست ندهید و برای هرکسی که دوستش دارید پیشنهاد دهید تا “امام زمان‌شناسی” را نصب و استفاده نماید.

این نرم‌افزار در  ۶ بخش مهم ، مطالبی را تقدیم می‌دارد که سؤالات ذهنی جوانان و نوجوانان در رابطه با امام عصر(علیه‌السلام) را نیز پاسخ می‌دهد. و یک گالری زیبا با قابلیت محتلف در این نرم افزار تقدیم شده است

شش بخش اصلی نرم‌افزار عبارت‌اند از:

۱٫ وجود امام ( در این بخش از دلیل بر وجود امام زمان از روایات شیعه و اهل سنت، مهدی موعود در قرآن، مهدی موعود در ادیان دیگر و مسئله طول عمر موعود علیه‌السلام گفته‌شده است)

۲٫ ولادت موعود ( مطالب این بخش درباره دیدگاه وهابیان در مهدویت، ضرورت ولادت مهدی بر اساس مبانی شیعه، ولادت مهدی در روایات شیعه، ولادت مهدی در نظر برخی دانشمندان سنی  است)

۳٫ هویت موعود ( مطالب این بخش عبارت‌اند از: مهدی فرند امام عسکری، نام‌های متعدد مادر مهدی، مهدی فرزند امام حسین، نام پدر مهدی. )

۴٫ فلسفه غیبت (این بخش با معرفی غیبت شروع و با ۹ مطلب در باره فلسفه غیبت مهدی موعود به اتمام می‌رسد)

۵٫ منتظران و تشرف یافتگان ( مطالب این بخش  درباره انتظار فرج، وظایف منتظران، ملاقات با امام زمان است)

۶٫ پاسخ به شبهات ( در این بخش شبهاتی که وهابیت در خصوص امام زمان‌دارند مطرح و پاسخ داده می‌شود که در ۴ قسمت کلی تقسیم می‌شود:امامت در سنین کودکی، عمر طولانی مهدی، اتهام خرافات، کیفیت انتفاع از امام غائب)

یکی از ویژگی‌های این نرم فرار  متن‌های کوتاه   به همراه تصاویر مرتبط با متن است و البته برای همه‌ی تصاویر به‌صورت یکجا گالری تصاویر با ۱۶ حالت مختلف نمایش تصویر  و قابلیت اشتراک گذاری و ذخیره سازی و … در دسترس است.

محتوای این نرم افزار از منابع معتبر شیعه بوده که در تمامی صفحات برنامه استنادات آورده شده است.

تمامی محتواهای این نرم افزار در سایت منجی دوازدهم  monji12.com نشر یافته است اما این نرم افزار با دسته بندی و گرافیک خاص به زیبایی این محتوا افزوده است.

با نظرات و پیشنهادات خوبتان گروه منجی دوازدهم را یاری نمایید.

دانلود این نرم افزار از کافه بازار

دانلود از سایت منجی اپ

اشتراک گذاری

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.